Rabobank
De fusie tussen Rabobank Hoorn-Midden Westfriesland en Rabobank Westfriesland-Oost was aanleiding voor grootschalige media-aandacht die Buro19 in opdracht van de Rabobank uitvoerde. Doel: op creatieve wijze alle (potentiële) klanten kenbaar maken dat de voorgenomen fusie vele voordelen met zich zou meebrengen. En na het feitelijk fuseren iedereen uitgebreid informeren over alle voordelen van de nieuwe […]
Hirschmann Multimedia
Buro19 helpt organisaties op een professionele manier hun marketing en communicatie optimaal in te zetten en te benutten. Dit was voor Hirschmann Multimedia, dé aanbieder van hoogwaardige communicatietechnologie voor consumenten, business-to-business, overheden en service providers, de reden om Buro19 in te schakelen. Een doordachte, multimediale marketingstrategie werd ontwikkeld en ter uitvoering gebracht. Zo zijn er […]
Re/Max
Ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van Re/Max hebben we uitgebreid en multimediaal aandacht besteed. Om deze mijlpaal groots te vieren is er een speciaal jubileum-logo en verschillende jubileum-uitingen ontwikkeld, die op de etalages, auto’s en diverse printmedia zijn verspreid. Maar ook via sociale media en doelgroepgerichte e-mailcampagnes hebben we de rijek geschiedenis van het […]