Crossmediale campagne
Diverse off- en online communicatiedragers zijn door Buro19 ontwikkeld en ingezet voor herkenning en een positieve associatie met het werkveld van Dokter Frodo. Multimediaal uitgedragen in film, social media, digitale nieuwsbrieven, printmedia campagne, billboards door heel Amsterdam Zuid en een actiematige deelname aan de LXRY Beurs.


Doeltreffende content
Het doordacht plaatsen van berichten en video’s voor een doeltreffend resultaat. Overzichtelijk gemaakt door middel van een content kalender waarin zowel vaste als variabele berichtgeving in wordt opgenomen. Relevante content verspreiden voor het bewerkstelligen van naamsbekendheid, betrouwbaarheid en het vergroten van je vindbaarheid en ‘engagen‘ met de doelgroep.

Opvallende outdoor campagne
In opdracht van Dokter Frodo heeft Buro19 een billboard campagne gerealiseerd, uitgedragen in heel Amsterdam Zuid. Op speciaal geselecteerde locaties door de stad Amsterdam maar liefst twee weken 24/7 bereik. Prominent aanwezig, hoge contactfrequentie en dé manier om naamsbekendheid te verwerven.

Vernieuwde huisstijl
Kliniek Dokter Frodo is een van de beste klinieken van Nederland en zelfs van de Benelux. Dit moet zowel intern als extern uitgedragen worden. Buro19 heeft de grafische vormgeving van alle offline uitingen binnen een vernieuwde huisstijl verzorgd voor een uniforme, professionele uitstraling.