Bot Ramen & Deuren is specialist in kunststof producten voor woningen. Het familiebedrijf met vestigingen in Heerhugowaard en Zaandam, heeft al vijftig jaar een naam hoog te houden in de bouwnijverheid en is al ruim veertig jaar erkend Weru vakbedrijf.
Buro19 bedient Bot Ramen & Deuren met een eigentijdse aanpak van de marketing. Met eigenzinnige concepten die staan als een huis, maken wij ons sterk voor de complete branding van dit unieke familiebedrijf.
Glasheldere marketingstrategie
De glasheldere, uiterst doordachte marketingstrategie vormt het fundament voor de multimediale inzet van de communicatiemiddelen. De nieuwe website is een van de pijlers voor het inzetten van nog veel meer online marketing middelen. Van logische social mediakanalen tot uitgebalanceerde Google Ads campagnes en remarketing. Met flyers en advertenties in printed media zorgt Buro19 er eveneens voor dat Bot Ramen & Deuren ook offline goed zichtbaar is.

Opvallende printmedia concepten
Voor de uiteenlopende uitingen hebben we opvallende en eigenzinnige marketing concepten bedacht die staan als een huis. Hierin is een glansrol weggelegd voor de afbeelding van een woning die op toegankelijke wijze de diverse producten van Bot Ramen & Deuren etaleert. Herkenbaar, maar met een moderne twist.

Branding: propositie van een sterk merk
Buro19 maakt zich sterk voor de complete branding van het familiebedrijf, gevestigd in Heerhugowaard en Zaandam. Ofwel: op multimediale wijze bouwen aan een ijzersterk merk. Wij vertalen de gewenste uitstraling van Bot Ramen & Deuren in alle passende marketing- en communicatie-uitingen.

Functioneel Ontwerp, Wireframe, UX/UI Design
Bij het ontwikkelen van een nieuwe website, zoals die van Bot Ramen & Deuren, starten onze creatieve professionals met het schrijven van een Functioneel Ontwerp, het opstellen van de Wireframes, UX en UI Design. Als het ware het bestek en de bouwtekeningen van de website, dat een duidelijk overzicht geeft van de uiteenlopende onderdelen en functionaliteiten waaruit de website zal bestaan.
