Een effectieve marketingmix
Buro19 heeft voor het Westfriese De Boer & Van der Weijde een brede marketingmix ingezet om zorg te dragen voor een meer professionele uitstraling. Zo is de huisstijl onder handen genomen en verder uitgebreid en geoptimaliseerd en is een geheel nieuwe, moderne website ontworpen.

Een website voor nu én de toekomst
Voor de Boer & van der Weijde moest er een geheel nieuwe website worden ontwikkeld die perfect aansluit bij de doelgroep. Deze website werd uiteraard geheel in de herkenbare huisstijl ontworpen. Ook werd er een “werken bij” sectie ontwikkeld die meer aanspreekt en ervoor zorgt dat potentiële nieuwe werknemers eenvoudig kunnen solliciteren.

Doelgroep bereiken met offline media
Een brochure is de ideale manier om potentiële klanten kennis te laten maken met je bedrijf en een goed beeld te geven van de services en werkzaamheden die je bedrijf aanbiedt. Buro19 heeft voor de Boer & van der Weijde daarom een stijlvolle brochure ontworpen, geheel in de herkenbare en geoptimaliseerde huisstijl van het bedrijf en met aansprekende foto’s en teksten.

Krachtige en resultaatgerichte social media
Ook social media draagt bij aan een succesvolle marketingmix. Dankzij mooi vormgegeven visuals en een krachtige boodschap stelt Buro19 de Boer & van der Weijde in staat om klanten hiermee zo goed mogelijk te informeren én aan de Boer & van der Weijde te binden.