Ga naar hoofdinhoud
Navigatie - Reclamebureau Buro19

FB Hout

StrategieBrandingWebsite

Marketing breed ingezet

Buro19 kreeg de mooie opdracht om voor FB Hout een innovatief, high end concept voor de website te creëren. Daarnaast is het logo van FB Hout doorontwikkeld, is er een nieuwe huisstijl ontwikkeld en is er op een creatieve manier een nieuw product in de markt gezet.

fbhout website case buro19

Nieuwe website

Buro19 kreeg de opdracht om een aanprekende, nieuwe en meertalige website te ontwikkelen, dat naadloos aansluit op de markt waarop FB Hout zich begeeft. Dit is onder meer terug te zien in de strakke, uitgesproken look-and-feel van de website. De bijpassende foto’s en de nieuw ontworpen huisstijl van FB Hout komen in het geheel perfect tot hun recht.

Meer weten?

Een complete marketingmix

Door verschillende marketinginstrumenten in te zetten is Buro19 er in geslaagd om FB Hout de uitstraling te geven die past bij het bedrijf. De basis van alle concepten en uitingen lag bij het ontwerp van een nieuw brandbook waarin alle stijlen, kleuren, richtlijnen en toepassingen duidelijk zijn gedefineerd. Om producten van FB Hout op een professionele en unieke manier onder de aandacht van haar klanten te brengen, heeft Buro19 sample boxen ontworpen, geheel in de stijl van FB Hout. Een bijpassende brochure, uiteraard ook in de nieuwe huisstijl en gedrukt op hoge kwaliteit papier, kon natuurlijk niet ontbreken.

Meer weten?

Concept ontwikkeling nieuw product

Om een nieuw luxe product van FB Hout in de markt te zetten, heeft Buro19 verschillende concepten ontwikkeld en een strategie bedacht voor een succesvolle campagne.  Zo is er, naast een bijpassend logo, een trendy video gemaakt waarmee het nieuwe product werd geïntroduceerd.

Meer weten?