Ga naar hoofdinhoud
Navigatie - Reclamebureau Buro19

Sport 2000

StrategieBrandingCampagneDirect MailOnline MarketingSocial Media

Doelgerichte retailmarketing

Jarenlange ervaring en passie voor het vak maken Bouchier Sport 2000 tot een populaire sportwinkel. De megastore op Hof van Hoorn biedt ruimte aan honderden merken voor vele sporten. Iedere denkbare sport heeft zijn eigen afdeling, maar in de wintermaanden ligt de focus extra op de wintersport en heeft Bouchier Sport 2000 veruit de grootste wintersportcollectie van Noord-Holland.

Buro19 verzorgt de volledige, multimediale retailmarketing, waardoor winkelverkoop en online verkoop gestimuleerd wordt. Zowel de actiematige als campagnematige aanpak zorgt, naast alle corporate uitingen, voor gewenste resultaten.

Toekomstgerichte marketingmix

Om op creatieve wijze invulling te geven aan alle marketing en communicatie-activiteiten én met opvallende ideeën te komen om Bouchier Sport 2000 in de schijnwerpers te zetten, hebben we een strategisch en doelgericht plan uitgerold. Deze toekomstgerichte marketingmix dient als stevige basis voor het behalen van alle online en offline marketing doelstellingen.

Meer weten?

Uniformiteit in álle communicatie-uitingen

Om alle uitingen uniformiteit te laten uitstralen, hebben we een huisstijl handboek ontwikkeld.
Hierin staan alle toegestane logo-uitingen, vaste stramienen van advertenties en standaard-uitingen voor op bijvoorbeeld Social Media vermeld. Ook de pay-off, kleuren, typografie en de vormen van de huisstijl staan duidelijk omschreven. Het doel van het huisstijl handboek is het op elkaar afstemmen van de herkenbaarheid van alle uitingen. Op die manier zien (potentiele) klanten in printed en digitale media direct dat het om Bouchier Sport 2000 gaat.

Gesegmenteerde doelgroepen ‘gericht’ bereiken

Meerdere keren per week zorgen wij dat er pakkende social posts verschijnen op de Facebook en Instagram pagina’s. Met aansprekend beeldmateriaal in een herkenbaar Bouchier jasje en krachtige teksten, spreken de Social Media uitingen tot de verbeelding van sport-minnende volwassenen en kinderen. Om slim op de gesegmenteerde doelgroepen te mikken, werken wij op basis van een contentkalender. In de basis zijn hierin alle belangrijke seizoenen, vakanties, feestdagen, et cetera in opgenomen. Zo kunnen we daar zowel campagne- als actiematig perfect op inspelen.

Meer weten?

Reclamecampagne: Spetterende
Openings 10-Daagse

November 2020 beleefde Bouchier Sport 2000 een feestelijk moment. De nieuwbouw werd geopend en daarmee breidde de megastore uit van 2.500 m² naar 4.000 m²! Dames, heren en kinderen vinden er een nog groter assortiment, nog meer service en nog meer beleving. Voor de spetterende Openings 10-Daagse bedacht Buro19 te gekke (win)acties. Met advertenties, digitale nieuwsbrieven, Social Media posts en een redactioneel persbericht, hebben wij de heropening van de populaire winkel onder de aandacht gebracht van vele sportfanaten. Ook hebben wij een pakkende video geproduceerd die een sneak peak geeft van de vernieuwde megastore.

Meer weten?