Ga naar hoofdinhoud
Navigatie - Reclamebureau Buro19

VLOERENDIRECT

MARTIJN LAST:

In een prettig gesprek werden al onze wensen helder in kaart gebracht. Vervolgens ging het dynamische team snel voor ons aan de slag.

Zowel online als offline is Buro19 graag uw partner in strategische, doeltreffende, creatieve marketing en communicatie. In heel Noord-Holland én daarbuiten bedient het eigenzinnige bureau een gevarieerde klantenkring. In het voorjaar van 2018 meldde Vloerendirect zich als nieuwe klant. Inmiddels ontzorgt Buro19 deze interieurspecialist met het op doordachte wijze, multimediaal in de markt zetten van de complete organisatie.

Vloerendirect verblijdt mensen dagelijks met een mooie en betaalbare nieuwe vloer of traprenovatie. ‘We nemen graag de tijd voor vakkundig advies. Daarvoor kan men langskomen in onze showroom in Enkhuizen of we komen vrijblijvend thuis langs met voorbeelden. Ook hebben wij een webshop met een uitgebreide collectie’, vertelt eigenaar Martijn Last. ‘Omdat diverse online platformen en Social Media kanalen steeds belangrijker worden voor onze business, ontstond bij ons de vraag naar goede content marketing. In dezelfde periode ontmoette ik Remco Linnekamp op een event. Ik kende hem als eigenaar van Buro19 van naam. We raakten aan de praat en hij vertelde enthousiast over de diensten van zijn bureau. Een afspraak was snel gemaakt. In een prettig gesprek werden al onze wensen helder in kaart gebracht. Vervolgens ging het dynamische team snel voor ons aan de slag.’

Succesvolle marketingmix
Het up to date maken van de bestaande website van Vloerendirect had prioriteit nummer één. Zo werden er compleet nieuwe webpages gemaakt voor de producten binnenzonwering en traprenovatie. Ook voor de lopende acties werd een speciale pagina gecreëerd. Martijn: ‘De site geeft klanten nu een goed en compleet beeld van onze collectie. Om hierop zo veel mogelijk conversie te genereren, heeft Buro19 een dijk van een online marketing strategie uitgerold. Compleet met zoekmachine optimalisatie, een Google Adwords campagne en remarketing campagnes. Ook spreken de mensen van Buro19 de juiste taal en kennen zij alle trucs om met een structurele aanpak, onze social media succesvol te laten bijdragen aan onze marketingmix. Er wordt bijvoorbeeld gewerkt met een gedetailleerde content kalender. Deze vermeldt precies welke onderwerpen, acties en thema’s aan bod komen, om onze klanten hiermee zo goed mogelijk te informeren én aan ons te binden.’

Resultaatgericht
De resultaatgerichte, toegewijde aanpak van Buro19 werpt zijn vruchten af in optima forma. Vloerendirect ervaart de kracht van een creatief bureau in alle toonaarden. ‘Ze maken in De Goorn mooie dingen! Het is bovendien prettig samenwerken op basis van korte lijnen. Wanneer ik een opdracht neerleg, wordt deze direct opgepakt. Ook denkt het team van Buro19 proactief met ons mee en ontzorgen zij Vloerendirect tot in ieder detail. Zo kwam front-end developer Michael bij ons langs om te helpen met onze e-mailinstellingen. Niet voor niets laten we steeds meer door Buro19 creëren. Van briefpapier, visitekaartjes en kortingsvouchers tot een compleet nieuwe huisstijl en website voor ons product “Trapvoordelig”. Met de creatieve branding krijgt Trapvoordelig een unieke en opvallende identiteit waarmee deze bedrijfsdivisie straks als een huis in de markt staat!’