Dé vloerenspecialist van de kop van Noord-Holland
Vloerendirect verblijdt mensen dagelijks met een mooie en betaalbare nieuwe vloer of traprenovatie. Buro19 ontzorgt deze interieurspecialist met het op doordachte wijze, multimediaal in de markt zetten van de complete organisatie.

Krachtige socials
Ook social media draagt bij aan een succesvolle marketingmix. Er wordt bijvoorbeeld gewerkt met een gedetailleerde content kalender. Deze vermeldt precies welke onderwerpen, acties en thema’s aan bod komen, om klanten hiermee zo goed mogelijk te informeren én aan Vloerendirect te binden.

Online advertenties
Om zo veel mogelijk conversie te genereren, is een sterke online marketing strategie uitgerold. Compleet met zoekmachine optimalisatie, Google Ads en remarketing campagnes. Ook online advertenties worden prominent ingezet om de doelgroep te bereiken. Steeds terugkerende, aansprekend vormgegeven banners zorgen dat de producten van Vloerendirect goed worden gezien. Bovendien worden deze door (potentiële) klanten goed onthouden.

Vernieuwde website
Het up to date maken van de bestaande website van Vloerendirect had prioriteit nummer één. Zo werden er compleet nieuwe webpagina’s gemaakt voor producten zoals binnenzonwering en traprenovatie. Ook voor de lopende acties werd een speciale pagina gecreëerd. De website geeft klanten nu een goed en compleet beeld van de collectie van Vloerendirect.